#sushi

 

Hashtag Sushi to nowy koncept na rynku gastronomicznym, który wyróżnia nie tylko nowoczesne podejście do azjatyckiej kuchni i gotowania, ale również sposób, w jaki zorganizowana jest firma. #sushi nie ma jednego szefa – wszyscy po części są wspólnikami i razem tworzą markę, dając od siebie wiedzę i umiejętności, które są ich specjalizacją.

Poznajcie ludzi #sushi: 

Tomek Jakubowski - współtwórca i założyciel takich sieci, jak Da Grasso czy Sushi Kushi. Do Hashtag Sushi wnosi ponad 20 letnie doświadczenie w rozwoju marek gastronomicznych. To on odpowiada za udoskonalanie standardów, rozwój i kontakt z franczyzobiorcami. 

Jakub Karczewski – jego dziełem jest wizerunek marki. Jest autorem wystroju, identyfikacji marki, wizualizacji i grafik, które ilustrują pyszne jedzenie Hashtag Sushi. 

Joanna Kirpsza – specjalistka od marketing social ninja #sushi. Dzięki niej w sieci cały czas będzie się coś działo, a sushi będzie prezentowało się równie dobrze, jak smakowało. 

Kancelaria prawna Chudzik i wspólnicy oraz Biuro Strategii Podatkowych – dbają, aby Hashtag Sushi gwarantowało pełen profesjonalizm nie tylko w sferze gastronomii, ale również w zakresie prawa i księgowości 

Co mamy dla ciebie? 

  • Rolki, których połówki możesz dowolnie ze sobą łączyć 
  • Hasztag Cubes, których nie zjesz u innych 
  • Zestawy, dzięki którym spróbujesz jeszcze więcej nowości Hashtag Sushi 
  • Ekologiczne opakowania, w których twoje sushi pięknie się prezentuje 
  • Nowości, niespodzianki i promocje – wystarczy śledzić nas na Facebooku i Instagramie